Vilkår

Personlig data

Læs mere om vores behandling af personoplysninger i vores Integritet Policy.

I forbindelse med din ordre accepterer du, at vi opbevarer og bruger dine oplysninger i vores forretning for at gennemføre og levere den service du måtte forvente af os. Vi gemmer kun personlige oplysninger så længe som nødvendigt, og derefter slettes. Dine personlige oplysninger håndteres i overensstemmelse med gældende bestemmelser i GDPR (Generelle Databeskyttelsesforordning).

 

Leveringsbetingelser

Leveringstid

Normal Leveringstid er 2-5 arbejdsdage efter ordren er bekræftet. Hvis varen ikke er på lager er leveringstid normalt 7-14 dage, medmindre andet er angivet på produktet, og forudsat at det ikke er midlertidigt udsolgt hos leverandøren. Ved bestilling af mere end et produkt leveres det samtidig.

Forsendelse

Gratis fragtomkostninger til Danmark ved køb over 2200 DKK, ellers er forsendelsen 140 DKK.

Alle ordrer sendes med FedEx, DHL eller Postnord og indsamles på nærmeste Service Point eller leveres til din dør, du gør dit valg ved kassen. Vi tager ikke økonomisk ansvar for forsinkelser fra fragtfirmaet.

Hvis du opdager skader på pakken, skal du straks rapportere dette til fragtfirmaet og lave en skadesrapport. Modtag ikke en beskadiget pakke! Hvis du ikke registrerer skaden før du åbner pakken, og skaden er sådan at den kan tilskrives fragtfirmaets håndtering skal du kontakte dem og lave en skadesrapport. Hvis en tvist med fragtfirmaet ikke kan løses, bedes du kontakte os.

Sporing af pakker

Alle pakker kan spores. Pakke ID er sendt med leveringsbekræftelsen.

Ikke indsamlet pakker / forsendelser

Pakker, der ikke er indsamlet på Service Point inden for fjorten (14) dage, returneres til os. I dette tilfælde vil kunderne blive opkrævet et gebyr på 299 SEK (SEK) til administration, fragt, retur og administrationsomkostninger til os. Ikke indsamlet pakker dækkes ikke af returpolitik.

 

Returpolitik / Klager

Retur/ Åbent køb

Vi overholder fjernsalgsaftalen i henhold til forbrugeragenturets anbefalinger.

Vi anvender 14-dages Ret til Retur / Åben Køb, men eksklusive produkter skræddersyet / tilpasset til dig. Ret til Retur starter fra den dato køberen modtog ordren. En returneret vare skal være ubrugt og pakket i den originale pakke. Vi har ret til at fradrage restitutionen, hvis produktet anses for at blive brugt eller mangler emballage. 

Kunden er ansvarlig for omkostningerne ved returforsendelse. Hvis vi har sendt en fejl eller en defekt vare, vil vi selvfølgelig tage omkostningerne ved retur.

Kontakt kundeservice for at registrere returnering. Derefter er kunden ansvarlig for bestilling af forsendelse til retur.

Hvis produktet er beskadiget eller tabt, når det returneres til os, er kunden ansvarlig for betaling.

 

Klager

Alle klager er lavet af kunden, der kontakter kundeservice.

Hvad er en godkendt klage?

Hvis et produkt afviger fra det der er aftalt eller ikke svarer til beskrivelsen af det produkt vi har givet, kan produktet returneres. Kun originale fejl er omfattet af klageadgang, for eksempel dækker retten til at kræve ikke fejl forårsaget af normal slitage. Klager skal foretages inden for en rimelig tid efter fejlen er blevet opdaget, men senest 3 år. Vi forbeholder os ret til at rette fejlen i første omgang, erstatte den eller i sidste instans repurschase.

Vi er ansvarlige for fragtomkostninger ved godkendte klager.

Ændring af produkt

Vi anvender ikke produktændringer på ordrer, men kunderne kan returnere varen og placere en ny ordre.

Annuller / Skift ordre

Vi forbeholder os ret til at nægte ændring og annullering af ordre hvis mere end 1 dag efter ordrebekræftelse. Kontakt os for at se om der er mulighed for at ændre ordren.

 

Betalingsmuligheder

Klarna Checkout

Efter identifikation og risikovurdering viser Klarna Checkout de betalingsmuligheder, der kan tilbydes. Uanset hvilken betalingsopsætning du vælger, er Klarna eller en af Klarnas partnere den, der forvalter betalingstransaktionen, mens vi er ansvarlige for produktet. Betalingsspørgsmål rettes til Klarna og produktspørgsmål til os.

Nuværende betalingsmuligheder, som i øjeblikket kan tilbydes via Klarna Checkout, er faktura, kreditkort, kortbetaling eller bankbetaling.

Klarna faktura

Når du betaler via Klarna fakturaen, handler du sikkert og glat. Du behøver aldrig at indtaste dine kortoplysninger, og betal altid efter at have modtaget dine varer.

  • Få varen inden du betaler
  • Betalingstid - altid 14 dage
  • Du behøver aldrig at indsende kortoplysninger
  • Altid 14 dages returpolitik
  • Download dine fakturaer fra klarna
  • Mulighed for delvis betaling

Hvis betalingen ikke er modtaget, vil der blive tilføjet et påmindelsesgebyr på 50,00 SEK plus en sen rente på 26,00%. På købstidspunktet foretages der en kreditkontrol, hvilket i nogle tilfælde betyder, at kreditoplysninger er taget. Derefter vil du modtage en kopi af kreditrapporten via mail. Personlige data håndteres i overensstemmelse med gældende lovgivning. Klarna håndterer personlige oplysninger for at kunne udføre kundeanalyse, identifikation, kreditkontrol og marketing. Personligt identifikationsnummer bruges som kundenummer til kundestyringsformål.

Klarna Konto

Betalingsmåden for dig der ønsker at vælge hvor meget du betaler hver måned. Men Klarnas konto er mere end det. Ud over at du altid får dine varer, før du betaler, samler du alle dine køb i en konto. Dette gælder, selvom du har købt i flere forskellige butikker via Klarna-kontoen. Dette betyder en enkelt faktura, uanset antallet af køb.

  • Få varen inden du betaler

  • Betal fra 50 kr / måned eller 1/24 af det samlede beløb. Du behøver aldrig at indsende kortoplysninger

  • Alle dine indkøb opkræves på en konto og på en faktura

  • Shop nu - betal ved udgangen af ​​næste måned

  • En administrationsgebyr på 29 kr, uanset antal indkøb

  • Du kan til enhver tid betale det fulde beløb

Ved køb af 10000 kr med Klarna Account basale vilkår er opsætningsgebyret 0 kr. Den nuværende årlige rente er 19,90%, hvilket svarer til en effektiv rente på 29,22%. Kreditkøbsprisen er 11458 kr. Antallet af delbetalinger er 12 og hver del er 955 kr. Eksemplet forudsætter, at betalingen vil finde sted over et år.

På købstidspunktet foretages der en kreditkontrol, hvilket i nogle tilfælde betyder, at kreditoplysninger er taget. Du modtager derefter en kopi af kreditoplysningerne via mail.

 

Læs mere: Terms and conditions

Læs mere:  Standardized European Consumer Credit Information

 

Minimum Bestilling

Minimum ordre er 500 SEK inklusive moms.

 

Custom Fittting Online

Vi frasiger alt ansvar for køb baseret på oplysninger fra funktionen "Custom Fitting Online". Funktionen leveres som en hjælp og kræver at oplysninger udfyldes korrekt.

 

Aldersgrænse

Vi fremskynder ikke ordrer til personer under 18 år.

 

SMS beskeder

Mobiltelefonnummeret du indtaster ved kassen kan bruges til SMS beskeder af levering eller anden kommunikation relateret til din ordre.

 

Tvister

Eventuelle tvister løses primært i diskussion med vores kundeservice. Vi følger Svensk Klagenævns anbefalinger og henviser også til Europa-Kommissionens Tvistbilæggelsesnetværk: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Trykfejl

Der tages forbehold  for mulige fejl i billeder og tekster.

 

Køb uden for Sverige

Kunden er ansvarlig for mulig moms og told. Vi forbeholder os også retten til længere leveringstider.

 

Force Majeure

Under force majeure udsættes vores forpligtelser. Hvis force majeure varer længere end 2 måneder, har kunden og vi ret til at opsige kontrakten uden pligt til at betale erstatning.

Force majeure refererer til strejker, sygdom hos personale, transportforstyrrelser, import / eksportforbud, uanset om dette sker hos firmaet eller hos virksomhedens leverandører.

 

Virksomhedsoplysninger

Customclubs, Tee Time AB

Fröjas Backe 5

433 70 Sävedalen

Sweden

info@customclubs.se

Org. nr.: 559135-1589

VAT.nr.: SE559135158901

 

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke udFortsætte med at handle
Produkter
Kundeområde
SvenskaEnglishDeutschSuomiNorskDansk