• ​​ Skræddersy uden ekstra omkostninger

  •  Gratis fragtomkostninger på ordrer over 2200 DKK

Almindelige spørgsmål

Forsendelse / Levering

 Har du sendt min ordre?

Så snart din bestilling har forladt vores lager, giver vi dig besked via e-mail om at varerne er på vej. For tilpassede køller kan det tage et par dage før vi sender denne, da varen først modtages af os. E-mailen indeholder også et link for at spore forsendelsen.

 Hvor lang tid er leveringstiden?

Normal leveringstid er 2-5 dage for lagervare. Er det ikke en lagervare er leveringstid normalt 7-14 dage.


Vil der være ekstra omkostninger?

Nej, alle omkostninger specificeres ved kassen. Moms er inkluderet for alle forsendelser inden for EU. Ingen toldgebyrer, produkterne sendes inden for Den Europæiske Union.

 

 Er det muligt at spore leveringen?

Ja, i forsendelsesbekræftelsen, som vi mailer, når varen sendes, er der et link til at spore din levering.

 Hvordan ved jeg, om leveringen er på Service Point?

Du modtager en SMS-besked til dit angivede mobilnummer, når leveringen er ankommet til Service Point.

 Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Til Danmark: Gratis fragtomkostninger ved køb over 2200 DKK, ellers er forsendelsen 140 DKK.

 Til hvilke lande leverer du?

Vi leverer til Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden & United Kingdom.

Ved kassen kan du ændre leveringslandet.

 Leverer du alt på samme tid, hvis flere varer?

Ja, alt vil blive leveret på samme tid.

 Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Det afhænger af hvor i ordreprocessen din ordre er. Kontakt os for at se hvordan vi kan hjælpe dig.

 Hvornår får jeg min faktura fra Klarna?

Klarna sender dig fakturaen når ordren afsendes fra os.

 Jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse eller leverings-/forsendelsesbekræftelse, hvorfor?

Tjek venligst dit spam-filter, og kontakt os derefter.

Ret til at returnere en vare

 Har jeg ret til at returnere alle typer varer?

Vi forbeholder os ret til at afvise retunering af produkter der er skræddersyet / tilpasset til dig. På andre produkter er returnering gyldig i 14 dage fra modtagelsen af forsendelsen.

 Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt os gennem vores formular på kundeservice side for at få flere oplysninger om retur. Retunerede vare skal pakkes i originalemballage, og produktet/produkterne være ubrugt . Bemærk at kunden er ansvarlig for omkostningerne ved retur.

 Hvor længe har jeg ret til at returnere en vare?

Retur er gyldig i 14 dage fra modtagelsen af forsendelsen. Bemærk, at dette ikke gælder for produkter der er skræddersyet / tilpasset til dig.

 Er det ok at prøve varen, før jeg beslutter at beholde det?

En returneret vare skal være ubrugt og pakket i den originale pakke. Det er ok at åbne pakken for at sikre, at det er det rigtige produkt.

 Hvordan får jeg mine penge tilbage efter retur af en vare?

Refusion ved Card Purchase: Refusion sker når vi modtager den returnerede vare. Så bliver det tilsvarende beløb tilføjet til dit bankkort, der blev anvendt til betaling. Det kan tage mellem to og fem bankdage før pengene vises på kontoen.

Fakturaudbetaling: Ved faktura betaling har du ansvaret for at betale fakturaen inden for forfaldsdagen, ellers vil Klarna opkræve et påmindelsesgebyr. Efter at have modtaget varerne, returneres pengene til det bankkort, der er registreret hos Klarna. Hvis der ikke er registreret et bankkort, kontakter Klarna dig for at fuldføre refusionen. Skulle dette ikke ske, kan du kontakte dem direkte eller udfylde deres refusionsformular.

Klage

 Hvordan klager jeg på en vare?

Kontakt os gennem vores spørgeformular på kundeservice side for at få flere oplysninger om klage.

 Hvad er en gyldig klage?

- Fejlen er opstået før produktet er modtaget. - Du skal kunne bevise at der er en fejl. - Fejlen skal indberettes inden for en rimelig frist.

Betaling

 Hvor kan jeg udfylde rabatkoder eller gavekort?

Du udfylder koden ved kassen, ned til venstre.

Kontakt

 Hvordan kan jeg komme i kontakt med er?

Kontakt os gennem vores spørgeformular på kundeservice siden. (Kundeservice / Kontakt os)

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke udFortsætte med at handle
Produkter
Kundeområde
SvenskaEnglishDeutschSuomiNorskDanskEspañolFrançais